Sorry

Vardag / Permalink / 0
Förlåt att jag inte har bloggat på flera dagar men denna vecka har varit full med pogram. På onsdag efter skolan gick jag till stallet med Ellen för att spendera tid tillsammans och senare på kvällen tränade jag mage och ben+ att jag sedan övade på hk prov. Jag fick också min nya säng på onsdag<3
 På torsdag efter skolan tränade jag armar och rygg+ att jag läste på hk prov. Igår på fredag skrev jag mitt hälsokunskaps prov som gick jätte bra! Igår kväll var jag och pappa till simmhallen och simmade. Jag simmade 45 min och 1,5 km. Hemma åt vi tacos och sedan såg jag på white chicks med lite snax brevid mig.
Idag på kvällen blir det myskväll med den bästa squaden. Vi ska käka pizza och se på film. Hoppas alla haft en bra vecka, det har jag iaf!
//Cilla<3

Till top