Fredags kvällen avslutades på akuten..

Vardag / Permalink / 0
Ja, jag har varit inne på akuten idag. Idag efter att jag ridit debi på eftermiddagen provred jag en häst på samma stall. När jag skulle lyfta gallopp började han bocka och jag föll av. Det var inte landningem som tog sjukt utan det var att han sedan steg på min handled. Ett djur på 500kg steg på min arm. Efter att vi kom hem började de göra ondare och ondare, det började också kännas mera som att jag hade sprickor i benet eftersom jag skadade samma hand på hösten 2014. Så när vi kom hem åkte vi snabbt till akuten, röntkade och undersökte och som tur var, hade jag inte brytit eller fått sprickor i handleden. Men det gör nog ännu fortfarande jätte sjukt.

Annars idag va jomppan kul, då vi lagade på smartborden just dance och dansade till det, vilket var jätte kul! Hoppas alla haft en roligare fradag än jag, ha en bra helg! //Cilla<3

Till top