Veckan hittills

Vardag / Permalink / 0
Hallohallo! I måndags skrev jag ett geografi prov som jag hade övat jätte mycket på, men det gick inte riktigt som planerat. Jag gissade på hälften av alla frågor och jag tyckte det var jätte svårt!
På onsdag hade vi tillvals slöjd vilket jag tyckte var jätte kul, pga folket och nu jusst håller jag på att sy en grå two piece sett med en cropped topp och en tajt kort kjol till, som jag tror kommer bli jätte bra :)
Idag hade jag ett franska prov som gick super och jag är jätte nöjd! 
Imorgon är det fredag och det betyder ju helg. Imorgonkväll kommer jag sova över hos Hanna eftersom vi kommer fira mig sådär smått tillsammans. Myyys<3 Men nu jusst är det bara en och en halv vecka tills jag fylle 15. Helt sjukt (!), och det kommer att bli skönt att inte bli kallad fjortis längre.
På lördag tror jag att jag skall åka in till stan en snabbis för att köpa tex ett nytt torr-shampo mm och på söndag blir det ridning som vanligt:) Men hörni, nu kämpar vi ännu en dag, innan det blir helg. Hoppas alla haft en bra vecka!
(En bild som jag och min bästa vän Anni tog i sommras och hon fyllde 15 igår<3)

//Cilla<3
Till top