Överraskad av de bästa

Vardag / Permalink / 0
Igår hade jag ju inplanerat att jag skulle fara och sova över hos Hanna. De skulle bara vara vi två, eftersom att Lina & Becka hade planer med några andra. När jag kom till Hanna små pratade vi lite och sen skulle vi gå och hämta hennes Ipad från ett annat rum. Men när vi kom dit blev jag så skrämd och hajade till eftersom Hanna, Lina & Becka överraskade mig på min födelsedag som är den 16:e. De hade bakat kaka, muffins, köpt pizza, godis och chips + att de hade pyntat hela rummet och köpt party hattar och allt! 
 
Det tar inte slut där än. De hade också köpt en födelsedagspresent. Ett Bahama Mama bronzer, ett läppstift, en sminkförvarings låda, anastasia Brow Wiz och en massa dumble godisar:
 
Tack kära ni! Är otroligt glad att jag har såna som ni i mitt liv!<3 Kvällen bestod sedan av mycket skratt, heads up och matkåma.Tack igen för allt höni<3
Idag var jag inne i stan en snabbis och kom hem med några saker: En selfie stick, ett torrshampo och underkläder. Selfie sticken köpte jag på clas ohlson för 20€ om någon undrar. Ikväll börjar svenska melodifestvalen, så de kommer jag säkert se på och kanske läsa lite på prov ännu idag. Jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg!:)
//Cilla<3
 
 
Till top